Lär mig mera om powerpoint.... och om sekvens.....071123

image103
Här är en bild på fröken Lovisa och lill-killen Musse!

Jag håller på att lära mig mera om bilder på PowerPoint och även på Adobe, det går långsamt framåt...... Än så länge har jag mest lärt mig linjer och bakgrund! Men snart blir det mer avancerat........

Och så har jag börjat på sekvens som det heter på sjukhusspråk, det är typ styrketräning! I stället för min bassängträning. Maskinerna såg nästan farliga! ut men jag lyckades klura ut hur man skulle göra. Hade som tur var schema med bilder!!! Det tog mig en timme och tio minuter att gå igenom mitt pass, det ska ta ca 45 min...... Och trööötttt blev man och dubbelooont gjorde det i lederna..... Men kul var det i alla fall! Jag som trodde sådan träning var tråkig. Så fel man kan ha!


Från visdomsord om katter:

Katten förhandlar
inte med musen.

Robert K. Massie



image108

Kommentarer
Postat av: lillan

Hej,

kul att det går bra på sekvensen :)och att det är roligt :).

2007-11-27 @ 09:28:12
Postat av: Anonym

Tack för skärmen och dammsugaren! Fina bilder! Nu skall jag sova.

2007-11-29 @ 23:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback