Igår Alla helgons dag 071104

Bild från minneslunden / kyrkogåden vid 18-tiden. Vackert och sorgligt....

image101

En mer konstnärlig eller rättare sagt misslyckad bild......

image102

Jag tycker det är så otrooligt vackert och ledsamt på kyrkogården alla helgons dag! Det låter väl konstigt men jag kan liksom längta till denna kväll! Min yngsta dotter tyckte jag var pervers som tog bilder av ljusen. Kanske är det så. Men alla som är döda känns mer levande och döden är närvarande på ett alldeles speciellt sätt denna kväll.....

Kommentarer
Postat av: Lillan

Hahha perversa bilder, så sa jag väl inte? Mer makabert. Men jag håller med om att det är både fint och ledsamt. Så fint med alla ljus som lyser i mörkret.

2007-11-11 @ 18:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback