Äntligen! 070523

Äntligen fungerar min bildfilöverföring (heter det så?), det har varit fel på kommunikationen telefon/dator och kanske i mitt huvud också! Det är bråda dagar nu, jag har D här och vi går ut och promenerar. Och mina 4 katter är lagom förtjusta..... Matte går kurs på heltid nu.

Så här kommer bilder på D:

image75



image76
visst är han fin!


En bild på kattfröken Lovisa kommer här också:

image77
hon gillar att ligga ihoprullad i solen på balkongen!


Lite poesi - visdomsord om katter:

Om du vill sitta i husets
bästa stol får du lyfta
på katten.

Okänd


image78

www.hittekatter.ifokus.se

Kommentarer
Postat av: Lillan

HAllå hallå där! Har sett att du inte skrivit på länge! Vore kul med lite katt uppdatering och fina bilder. Vad fina de är på fotona ovan :)!

2007-06-28 @ 23:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback