Fredag 070302

Idag för ett år sedan var en sorglig dag.  Min hund som var gammal hade fått cancer och på grund av åldern så gör man inga operationer. Så det var så ledsamt att behöva gå till veterinären för avlivning.  Mina katter reagerade också och undrade var vår hund var..... Och jag kunde inte förklara för dem. 
Ikväll kommer jag att tända ett ljus för min fina hund som är i djurhimlen. Tänder också ljus för min katt som blev överkörd 1998. Vi bodde på landet då. (Nu får min katter vara innekatter, det finns för många bilar här.) Och för dotterns hund som blev obotligt sjuk när han var fem år, 2001.  Djursjukhuset försökte men det gick inte att göra något. 

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag saknar alla sötisar!

2007-03-05 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback