Som synes.... och tänder..... 070112

Som synes lyckades jag inte få in en bild igår kväll!  Jag har ju lyckats med Luciakatten..... men vet inte hur jag gjorde?  Senil light!!!  Idag är det grått och murrigt ute.  Skönt,  tycker jag som älskar mörker.   Men jag tycker om våren och sommaren också, men på ett annat sätt!  Nu blev det visst flummigt..... 

Och tänder har jag tänkt mycket på, kanske för att en tand gått av!!!  Vilket betyder att jag bokat tid hos tandläkaren, jag vill ju inte ha en glugg mellan tänderna....  Jag har också varit hos tandhygienist och lärt mig något nytt.  Man ska borsta allt utom tänderna.... ja, nästan i alla fall, så jag tränar på det.....! 
Katternas tänder borde jag också borsta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback