Ofrivilligt uppehåll... 070109

Ofrivilligt uppehåll blev det på grund av fel hos leverantören av bredband.  Och såå lååångt dessutom.......  Men, nu är jag tillbaka.... Otrooligt vilken "abstinens" man får av att inte vara uppkopplad!  Känns tokigt det med, det gick ju hur bra som helst förut, för några månader sen...  Så, vad är problemet?  Nu ska givetvis en av mina katter upp och skriva på tangentbordet, hej T!  Nej, han vill inte skriva,  han vill bli klappad! 
Ute viner blåsten och det är skönt att vara inomhus.  Underbart att ha ett eget hem! 
Har ännu inte lärt mig allt om hur bilder "trollas" till olika ställen.  Jag har ju inte heller en kamera så det är lite knepigt........

Kommentarer
Postat av: Lillan

Välkommen tillbaka! Hoppas internet inte strular mer för dig nu på ett tag.

2007-01-10 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback