Torsdag och redan februari... 070201

Torsdag och redan februari, solen skiner och det är plusgrader ute.  Det betyder att det blir moddigt ute och att snön som kommit i Stockholmstrakten antagligen försvinner!  För min del gör det ingenting även om jag tycker att det  är vackert med snö!  Tråkigt för barnen och alla som gillar åka skidor.... 

Mina katter sover just  nu, alla 4!  Men snart är det väl dags för mat igen....  Deras dagar består mest av att sova, äta, tvätta sig, leka och "gulla" med matte!  Min äldsta katt som är 13 år har sköldkörtelproblem som människor kan ha fast tvärtom typ... och får medicin för det.... annars mår han inte bra! 

Kommentarer
Postat av: Lillan

Du får ta hand om piller-katten! För snart får han sällskap av min skrutt.

2007-02-01 @ 18:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback