Tre katter i solen och ett kattcitat 070427

image52
Här ligger Tusse och myser....


image53
hustigern Chicko, också i solen idag....


image54
och lilla kattfröken Lovisa!


Nu har det gått drygt tre veckor sedan Lovisa var till veterinären och hon piggnar långsamt till. Bra att det går åt rätt håll! Så min ångest över detta börjar släppa. Chicko ska testa lite mindre av sin sköldkörtelmedicin, jag hoppas det går bra. Annars får han gå tillbaka till sin tidigare dos. Vilka bestyr jag har med mina katter... Tusse och Musse behöver ingen medicin som tur är.....

Jag vill lära mig mer om fotografering, redigering mm. Kan kanske snart börja med det eftersom min nya medicin verkar fungera: mindre ångest och mindre uppvarvad, men jag har fortfarande ont och är trött, trött....

Nu dags för ett kattcitat från visdomsord om katter:

Katternas hörselorgan är
byggda så att den mänskliga
rösten smidigt skall kunna gå
in genom det ena örat och
ut genom det andra.

Stephen Baker

Kommentarer
Postat av: Lillan

Triss i katter! Vad fina bilder. Skönt att lovis börjar bli bättre och alla ser pigga ut! Du får kanske önska dig Photoshop programmet så kan du leka ännu mer med bilderna. Annars är det nog bara att foto massor så lär man sig själv. MEn det ser ju att gå bra för dig! Kram kram

2007-04-27 @ 16:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback