Är mycket ...... 061229

Är mycket på o- idag, okoncentrerad, olustig, orolig,..... vet faktiskt inte varför.  Men så är det ju jämt.  Svårt veta varifrån alla tankar och känslor kommer.  Måste försöka ta reda på det...... För mycket mat i jul, magen är inte platt.  Ha, som om den skulle vara det i vanliga fall......!  Mina katter mår i alla fall bra, de sussar på olika ställen, vet inte var alla är. Ibland är det som om det inte fanns katter här...  Men på morgnarna hörs de allt.  Matte, vakna vi vill ha mat! Jamande och hungriga.  Äter nästan vad som helst då.  Annars kan det vara lite si och så med det. Från det ena till det andra märkte jag att jag fick "internet-abstinens" under julen.  Har fått pausa med mina kattsidor och bloggsidor.......

Tänk på alla hemlösa katter.  Gå in på länken namninsamling/kattstatus längre ner till vänster under länkar.


Kommentarer
Postat av: Lillan

Ja nu börjar det...abstinens för att vara uppkopplad. Det blir en vana att sitta framför datorn. Tycker det känns märkligt om jag själv "missar" en dag. Men kan vara skönt också!

Postat av: katta4strof

Så rätt, så rätt....

2006-12-29 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback