Ännu en blogg..... sen kväll 061210



Ja, jag vet egentligen inte varför jag skapade blogg?  Kanske för att det är bra att skriva…?   Eller för att sortera tankarna….?  som terapi (som doktorn tyckte) ….?  Eller kanske som något annat….?   Nu är det ju populärt att skriva blogg, så varför inte?  Ska prova i alla fall.  Som en dagbok.  Oootroligt att så många ”bloggare” är registrerade.  Katta ?  Ja, jag har ju katter. De är mitt stora intresse. Just nu sover mina kissar, det är mörkt ute och det är natt.  Ibland kan det vara ett ”herrans liv” på de små liven.  Många tycker nog att jag är udda som har fyra, ja just, det fyra katter. En seniorkatt som snart är13 år, en honkatt som är snart nio år och ”småttingarna” som närmar sig sex år.  Katta-strof syftar mer på mitt eget kaos än katterna.  Tycker att livet är kaoslikt.  Men nog om detta.  Det här får bli mitt första inlägg.  God natt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback